۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

رویانیان تاکید کرد:

امروز رنگ‌ها مطرح نیست/ امیدواریم نماینده ایران به فینال آسیا برود

امروز رنگ‌ها مطرح نیست/ امیدواریم نماینده ایران به فینال آسیا برود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز رنگ‌ها معنی ندارد و امیدواریم نماینده ایران با پیروزی در مصاف با نماینده کره به فینال جام قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) نماینده ایران است و همه نگاه‌ها به این بازی، نگاه ملی خواهد بود. به طور حتم هواداران پرسپولیس نیز دوست دارند که نماینده ایران به فینال جام قهرمانان آسیا صعود کند و همچون بازی با بوریرام تایلند حمایت خود را از نماینده کشورمان دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: امروز رنگ‌ها معنی ندارد و نام ایران مطرح است و امیدواریم نماینده ایران بتواند به شایستگی، به حق خود دست یافته و به فینال بازی‌های آسیایی صعود کند.

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: برای رسیدن به این هدف همه ارکان فوتبال باید به نماینده ایران کمک کنند و انشاءالله فوتبال ایران در فینال جام قهرمانان نماینده‌ای داشته باشد. در این جا دیگر بحث پرسپولیس و استقلال مطرح نیست، امروز نام ایران مطرح است و هر فرد و گروه، هر کاری که می‌تواند باید برای حمایت از نماینده کشورمان انجام دهند.
 

کد خبر 2147444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha